Fredag!

Redovisning stod på schemat i skolan idag, gick bra, men jösses så jobbigt det är att behöva höra sig själv, jag slapp iaf vara med på videon haha
Men sen avslutade vi med en sång som vi gjort om, jag kan meddela alla att det fanns en anledning till varför inte jag satsade på sångkarriären iaf ;)
 
Sinnessjukt kallt ute idag, har lust att bädda ner mig totalt men är rädd att jag inte kommer någonstans isf och ikväll ska vi ut och äta med mina föräldrar, de firar 33-årig bröllopsdag, galet! Helt sjukt, tänk att stå ut med någon i så många år haha
 
Hittade det här på mobilen igår, tack som faan att jag INTE kryssat för detta :)
Med tanke på att mina små söta kusinbarn har en tendens att alltid ta min telefon och försöka knappa in koden :)
 
 
Igår började jag o sambon att pack lite, hann med en hel del faktiskt :)
  
 
 
Dessa hyllorna resulterade i 5 eller 6 !!! lådor, majj gadd!
 
Ser inte helt fram emot tömningsdagen och flyttdagen, men efteråt, när allt är på plats och det är dags att ställa i ordning och packa upp DET ska bli kul :)
 
Ha en skön fredagkväll!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0