Förkyld!

Urk, så himla typiskt att jag ska bli förkyld nu! Jag har inte tid!!!!
 
Så det blev ingen träning i morse, ångest! Men tänkte att det var dumt o chansa :/
 
Idag börjar vår nya kurs, naturvetenskap och teknik. Känner mig sådär pepp på den kan jag meddela, hoppas den blir bättre än vad förväntningarna är!
 
Men det är iaf skönt o vakna upp till SOL! Kan ju inte annat än bli glad :)
 
Nej nu, får jag nog ta o försöka hitta något att äta till frukost, vill inte komma in i mina gamla vanor igen!
 
Ha en skön måndag!


Kommentarer
Lady

Ha en bra dag i skolan och hoppas att förkylningen ger med sig, ät mycket frukt så du får i dig vitaminer. Och om du behöver kaffesällskap eller en promenad senare så vet du var jag finns! ;) <3

2013-03-04 @ 11:15:37
URL: http://ladylikestorock.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0