Förkyld!

Nu är jag riktigt trött på att vara förkyld, det släpper ju aldrig! Har verkligen haft en lugn helg för att vila och bli av med förkylningen en gång för alla, men icke!
Jag har två val, och tycker inte om något av de, men okej:
jag kan välja mellan att INTE kunna andas, varvat med att näsan rinner ELLER så kan jag välja på att andas MEN att då få näsblod! Nässpray är tydligen inget min näsa gillar haha
Så ja det var ju roliga val, vilket hade ni valt? :)
 
Idag är det ännu en dag i skolan med nya uppgifter och jag läste planeringen för denna utmaningen och vi har sjukt mycket som ska göras och redovisas på fredag OCH då hävdar dom ändå att det är endast för att vi ska lära oss och inget som examineras! Nej men varför ska vi då lämna in en text, med referenser o dyl? Usch, jag vill bara ha sommarlov nu! Och givetvis då även ett sommarjobb haha, eller det vill jag ju inte, men jag måste, hade varit urskönt att vara ledig hela sommaren och ändå få betalt :)
 
Solen skiner iaf idag, man får vara glad för det lilla :)
 
Ha en skön måndag!


Kommentarer
Linda

Sjukt tråkigt att förkylningen inte släpper.. :( Har du testat ångbad? Jag hatar nässpray så jag brukar köra huvudet i ångan av kokt vatten med en handduk över huvudet. Inte jättebekvämt men ganska effektivt ;)

Svar: nej det har jag inte gjort, kanske dags för det nu :)Lite som reklamen alltså? ;)
Jessi

2013-03-11 @ 13:29:07
URL: http://Www.ladylikestorock.se
Lady

Ja, precis som i reklamen! :)

Svar: haha okej, får kanske testa det en dag, tror dock att Fredrik dör av garv ;)
Jessi

2013-03-11 @ 23:14:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0