Emporia

Idag åkte sambon o jag till Emporia en runda, väldigt mycket folk men ändå inte full kaos :)
 
Köpte en present till finaste Alma som snart fyller 1 år! :)
 
Ikväll ska vi ut och äta igen :) Denna gången är det bara vi som ska iväg. Fick det i present av min bror och hans tjej när vi fyllde år förra året, sen har vi bara inte blivit färdiga till att boka bord :)
Ska till Opera Grillen, har aldrig varit där innan så det ska bli intressant. I boxen kunde man välja på tre olika restauranger i Malmö och på just denna restaurangen fick man en trerätters och vin, så vi ska alltså gå ut och äta gott (förhoppningsvis) utan att behöva betala en krona, I LIKE! :)
 
Vad har ni haft för er en solig lördag som denna? :)
 
 


Kommentarer
jacqueline

hur var det :) ? Något du rekommenderar?

2013-03-24 @ 10:33:09
Linda

Amen! Jag var oxå på Emporia igår!! :D

Svar: haha var du? synd vi inte sågs i vimlet ;)
Jessi

2013-03-24 @ 20:32:08
URL: http://Www.ladylikestorock.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0