Emporia

Har varit på Emporia idag igen :) Släktingarna från "lannet" vill se spektaklet :) Det var en något seg dag idag men jag är så nöjd att jag följde med, hade bara blivit värre att sitta hemma o uggla :)
Men jag har iaf mått bra, lite lagom bakis bara, så när det vankades fika-tajm valde jag MAX, så himmelskt gott haha
 
Fick precis reda på att min fina vän fick lägenheten hon sökt! GRATTIS!!! så jäkla glad för hennes skull! Och vi kommer få det så nära till varandra, tjohooo! :)
 
Ikväll väljer jag mellan att fortsätta packa eller dra med sambon ut i stan o käka något, så han blir glad på mig igen ;) jag menar är det påsklov så är det ;)
 
Ha en skön dag finingar!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0