Effektivitet!

Ja jädrar vad vi har varit effektiva i gruppen idag, vi har mer eller mindre gjort färdigt veckans uppgift idag på lunchen! Galet bra jobbat!
 
Den bästa gruppen :D
 
Och vi har fixat två nya böcker som ska hinna läsas denna veckan, har börjat läsa den ena och känner mig sjukt redig men har inte kommit längre än till sidan 40, alltså bara 130 sidor kvar!!! på den boken, suck.
 
Invigde mina nya fina skor idag och låtsades att det var vår ;) Sjukt bekvämma att gå i trots att där är en liten kilklack, urbra! Har velat ha sådana här skor jättelänge men alla jag har hittat/sett har haft så sjukt hög kilklack och då är det inget kul, för jag vill kunna använda mina skor till vardags, så jag är supernöjd med mitt inköp (present) :)
Sen kan man ju alltid ha ett par till, lite mer som "gå bort sko" haha
 
Nej, nu får jag låtsas plugga lite, sambon var sugen på spagetti o köttfärssås och erbjöd sig själv att fixa, gå o handla o laga (eftersom jag pluggar) så mest så jag inte åker på något jobb haha
 


Kommentarer
jacqueline

usch vad duktigt.. jag har inte börjat läsa ännu.. orkar inte :(:(

Svar: nej, men jag vet att det inte blir något imorron, så jag måste :/
Jessi

2013-03-11 @ 20:56:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0