Döskallar!

Om någon lyckats missa att jag gillar döskallar så är ni nog blinda ;)
 
 
eller vad tror ni? :)
 
Kan ge fler bevis:
 
Mina älskade sandaler, så sjuuuukt fina och lite obekvämma haha
Men som jag längtar till jag kan börja använda dom igen, såg dom på en tjej på lilla torg i somras och blev blixtförälskad, sen letade jag som en tok efter dom ÖVERALLT tills jag en dag hittade dom! Lyckan var total! :D
 
 
Mitt fina armband som jag spontan shoppade på en groteskt tråkig föreläsning haha
 
Nu när jag satt och kollade bland bilderna så insåg jag exakt hur mycket grejor/kläder jag har med döskallar på, ett litet beroende kanske ;) haha
 
Får nog ta o skärpa mig med det, en pojke sa till mig när jag var där och jobbade att jag skulle aldrig kunna få barn!
Jag: Nähä, varför inte det?
Han: För din bebis hade blivit så rädd för skelettet på din arm!
 
Haha sötaste!
Och det är ju inget jag vill riskera ;)
 
Nej nu är det dags för lite lunch och sen tid för skola igen med ett besök på museet, kan bli intressant :)
 


Kommentarer
Lady

Testa dom "fylleglasögonen" på tekniska om dom finns kvar :) Asball!!

2013-03-05 @ 15:47:00
Jacqueline

Haha barn är så roliga :-) hade du roligt idag? Det värkade så ;-) hahaa ;-)

2013-03-05 @ 19:27:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0