Dagen D!

Idag blir min kära vän äntligen av med sitt gips! Gu vad jag är glad för hennes skull! Hoppas bara att hon inte får allt för ont nu efter (vilket hon har sagt att det kommer göra) Hon har nämligen haft oturen att hon har haft sin arm gipsad förr, klantan <3 Så hon vet ju tyvärr vad hon pratar om, men hoppas kan man ju alltid göra! :)
 
Igår började den nya kursen och jag kan väl i ärlighetens namn inte säga att jag känner mig något klokare över vad denna kursen kommer gå ut på så det är väl bara till att vänta o se o hoppas att den blir bra :)
Vi (min grupp) ska iaf bygga solsystemet till fredag OCH redovisa det, vilket betyder att vi måste kunna lite om det själv också haha
 
Är även idag en träningsfri dag då förkylningen fortfarande gör sig påmind, är inte alls nöjd över detta! Sambon vinner ju för tusan då!
Vi har en "tävling" om vem som tränar flest gånger i veckan och förra igen vann jag, förra vr det lika och denna lär han ju vinna utan några som helst problem- jag är inte nöjd! Gillar inte att förlora haha
Men jag vill inte att det ska bli värre, för på torsdag ska jag få träffa en god vän och hennes dotter som föddes för ett par veckor sedan och då måste ju min förkylning vara borta, annars tror jag inte dom vill ha mig där :(
 
Så nu är det dags för lite frulle och sen får jag nog ta tag i det här med att LÄSA, tråkigt men sant!
 
Ha en skön tisdag alla!


Kommentarer
Lady

Det var en härlig frihatskänsla blandat med obehaglig smärta att få av gipset ;) Men ge mig en vecka så är jag nästan som ny igen ;) Hoppas det gått bra med pluggandet idag?! <3

2013-03-05 @ 15:48:59
URL: http://ladylikestorock.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0