Buffalo

Haha jo, Jacqueline, jag hade också sådana, precis som du skrev, alla sprang runt i ett par buffalo. Hittade mina gamla par i källaren, lite nostalgi :) Så jag kunde inte med att kasta dom ;)
När jag såg dom på en hemsida blev jag helt paff, trodde de var en utdöende sort ;)
Minns att jag tjatade o tjatade på min mamma för att få ett par, men hon tyckte de var för dyra, så då lyckades jag tjata till mig halva och ta resten själv, men då fick jag den delen av mig pojkvän haha
 
Skorna som däremot fick följa med hem igår var dessa finingarna:
 
 
 


Kommentarer
Lady

Skitsnygga!!! :D

Svar: Tack! Jag är urnöjd :)
Jessi

2013-03-10 @ 14:49:13
URL: http://ladylikestorock.blogg.se/
Jacqueline

Wow så snygga!

Svar: Taack! :)
Jessi

2013-03-11 @ 08:46:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0