visning!

Idag har vi haft första visningen på lägenheten och mäklaren var nöjd, vad nu det betyder haha
Hade tydligen varit fem par som kommit och kollat och stannat länge! Framförallt ett par hade tydligen varit väldigt intresserade och frågat en massa, så det är ju bara att hålla tummarna och hoppas :) Eller, om vi blir av med lägenheten fort har vi kanske ingenstans att bo haha Får börja åka runt bland familj o vänner ;)
 
Ska ha en visning imorgon med så vi får väl se vad mäklaren säger efter det :)
 
Känner mig helt mör i hela kroppen och då har jag ändå inte gjort något, hoppas verkligen inte det är som jag håller på att bli sjuk, kanske bara för att det varit så intensivt denna helgen, DET tror jag att det är ;)
Så resten av denna söndagen ska jag göra absolut ingenting, så skönt! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0