visning 2

Idag hade vi vår andra visning på lägenheten, gick väl inte fullt lika bra som igår, men kanske inte så konstigt med tanke på att det var 16.30 en vardag, många som inte hunnit hem från jobb än då känns det som.. men vi håller tummarna och hoppas på det bästa, har ju som sagt inte hittat något nytt till oss själv än så det är inte direkt någon panik ;)
 
Har tillbringat kvällen hemma hos min fina vän, Linda, som haft oturen att bryta handleden, den stackare. Sjuksriven i 4 veckor, jag lider med dig vännen! <3
Köpte med mig lite smått o gott till henne, så hon slipper springa till affären det första hon behöver göra :)
Hoppas att tiden springer iväg och att du blir av med gipset på ett kick! <3
 
Annars har det inte hunnit hända så mycket denna måndag :)
 
Imorgon vankas det jobb, så det är bara att pallra sig upp i ottan och med det sagt är det väl dags att hoppa i säng så jag kan komma upp i tid :)
 
God natt på er!


Kommentarer
Jacqueline

Ja och snart ska det nog komma nått bud oxå :-) skönt att ni inte har brottom så ni slipper stressa över det :-)) det blir säkert bra. Hoppas det dyker upp några fler lgh också ni kan kika på :-) håller tummarna... Usch stackare men tur att hon har en så fin vän som ställer upp när det behövs....

2013-01-29 @ 22:49:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0