trötter!

sitter nu i soffan och överväger skarpt att gå och lägga mig, kan man göra det redan? JA det kan man nog ;)
 
Vaknade tiiiidigt imorse av ett väldigt tråkigt sms från min fina vän <3
kan säga att man vaknade ganska fort efter att man sett det, messade lite fram och tillbaka (så jag hann vakna lite mer o få i mig lite av morgonens ranson av kaffet) sen ringde jag upp henne så jag fick höra hur det var med henne <3
 
Var tyvärr tvungen att bege mig till jobb en stund efter det, men så är det ibland. Var på samma ställe och avdelning som jag var förra veckan, vet inte riktigt vad jag tycker egentligen haha
Barnen är ju goa men väldigt "stökiga" ;) Tror det är aningens för stor barngrupp på för lite yta, tyvärr. Vi gick iaf ut och åkte pulka på förmiddagen och det var URKUL :)
Eller ja, jag ringde sambon o frågade om han möjligen hade vägarna förbi, (då låset till förrådet med alla pulkorna hade fastnat), så han kanske kunde spraya lite låsolja i låset och vi få ut pulkorna :)
Räddaren i nöden ;)
 
Körde inom Entré på vägen hem men var så trött så jag orkade inte ens shoppa, tror jag börjar bli sjuk :P
 
Ikväl gjorde vi pannkakor och finaste Linda kom förbi och smaskade i sig några hon med :)
Trots allt, hade vi det trevligt, alltid lika kul att umgås, även om man inte alltid gör det man tänkt :) Vi var sugna på att åka någonstans men insåg att allt hade stängt :( Varför har inte Emporia öppet till 21 liksom ;)
 
Planen är att jag ska gå till gymmet imorgon bitti och just nu är jag sådär sugen på det, men jag ska tydligen springa EN MIL om några månader, hoppas dom bokat ambulansen till mig :P
 
Sov gott på er allihop!


Kommentarer
Jacqueline

Om du tränat imorse blir jag stolt över dig... Jag är så dålig.. Har inte varit på gymmet sedan i måndags hahah ;-(

2013-01-24 @ 08:40:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0