Torsdag!

Redan torsdag, galet vad fort det går. Idag åker bror och tjej hem, känns supertråkigt, men tyvärr inte mycket o göra åt saken, dom måste åka tillbaka och börja jobba igen
Trist att det måste vara så himla långt till Kina :(
Jag kommer ihåg när man var liten och man skulle beskriva något som var riiktigt långt borta och man jämförde alltid det med Kina, trots att man på den tiden inte hade en aning om hur långt bort det faktiskt var, där har iaf bror valt att bosätta sig ett tag till, får väl försöka ordna med lite semester och möta upp dom på någon trevlig ö eller något annat kul så det inte behöver dröja allt för långt till vi kan ses nästa gång :)
 
Något annat som måste ordnas är att hitta en ny hyresgäst till min lägenhet, urdrygt att hon som bor där nu INTE ville köpa lägenheten som det var på tal om. Så ännu en ny hyresgäst ska få flytta in i min lägenhet, börjar känna att det hade varit tiktigt skönt o bli av med den, det är ju slitage o allt undertiden man hyr ut och det är inte så himla skoj att behöva fixa o ha sig när det inte är en själv som bor där, bara för att man är hyresvärd!
 
Nej men om jag skulle ta tag i det här med frulle och försöka göra mig klar så jag kan hitta på något idag :)
 
Ha en skön torsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0