soft söndag!

Idag fick sambon ett samtal från sin syster som undrade vad vi gjorde och om vi inte skulle åka till ikea haha
sambon var väl inte allt för nöjd med förslaget men snäll som han är gick han med på det :)
(Kanske även var för att vi inte hade några planer och att det var vi som hade bilen)
Men det blev ett billigt besök för oss, endast korv och glass blev inhandlat :)
 
Träffade ett av mina barn (från det ena jobbet) och hans mamma, så himla roligt när föräldrarna kallar på en och kramar om en när dom ser en, då blir man riktigt rörd- då känner man att något rätt måste man ha lyckats med iaf :)
 
Sen blev vi bjudna på middag hos svägerskan, urtrevligt :)
 
Har så mycket som snurrar i huvudet just nu så jag kan inte tänka klart, men hoppas att allt löser sig snart :)
Håll tummarna så lovar jag att ni får reda på vad det är när jag själv vet hur det går ;)
 
Ha en fortsatt trevlig söndagkväll :)


Kommentarer
Jacqueline

Åh! Vad roligt att jag hade lite inlägg att ta igen ;-p... Jag var också på ikea igår efter min läkartid, där hittar man alltid något, om inget annat så billig lunch ;-p

2013-01-08 @ 17:22:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0