Skurat!

Som jag har skurat och haft mig här hemma, kanske inte helt bra att ha jobbat med sanering i 10 år ;) Enligt sambon så städar jag inte utan jag sanerar när jag fixar här hemma, och idag VET jag att jag har sanerat haha
men jösses vad "räligt" man har det hemma, trots att man städar varje vecka!
Oavsett om det är bra eller inte att sanera så har jag från det att jag kom hem från jobb skurat, putsat, flyttat runt saker och haft mig, precis när jag tänkte att jag var färdig i köket kom jag på att jag missat elementet haha
 
Sa till sambon innan idag, att det är himla synd att man måste använda sitt kök, för nu är där så fint och undanplockat, inte en massa "onödigt" framme :)
Med onödigt menar jag: diskställ, köksredskap, kaffekokare, diskrtrasa, diskmedel mm
 
Och varför har jag då städat som en tok idag? Jo för imorgon kommer det en fotograf hit som ska ta foto på vår lägenhet så att den kan komma ut på hemnet snart :) Håll tummarna att det går fort, så himla roligt!
 
Vi har alltså bestämt oss för att flytta och det känns så kul! Längtar! Vill flytta nu! :)
 
Hade en stylingkonsult här hemma häromdagen och han tyckte att vi hade det fint i vår lägenhet och att det inte var mycket som vi behövde fixa inför fotograferingen, alltid kul att få höra av någon som jobbar proffesionellt med inredning berömma en för ens inredning :) (och ja, jag tog åt mig för det är bannemig inte sambons förtjänst haha) Det var mest en massa små saker, som jag inte hunnit fixa innan då denna träffen bestämdes dagen innan.
 
Nej nu ska jag slappa vidare i soffan och ladda upp inför ännu en galen dag på jobb imorron!
Idag hade vi "lite" barn, hade bara 34, nämen oj så lite då :P
Undrar hur många vi blir imorgon :)
 
Ha en trevlig lill lördagskväll :)


Kommentarer
Jacqueline

ååååhh vad kuuuul :D Detta blir ju ett super bra tillfälle att göra dig av med vissa av sambons saker som du inte riktigt gillar ;P :D fy va kul :D ska ni leta något i samma område eller vart söker ni er :D? <3<3

Svar: haha ja det hade varit något :) Jag hoppas att vårt nästa kök inte heller blir så stort :P (så slipper jag få in en STOR klumpig sak där) haha
Vi letar lägenhet i V-hamnen eller slottstaden, så håll tummarna! :)
<3 <3
Jessi

2013-01-17 @ 22:17:17
Jacqueline

Vaaaa är det sant? Det är ju i mitt hood :-) fan va skojj jag håller tummarna allt jag kan :-))

2013-01-18 @ 12:07:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0