Skoldags!

Idag började vår nya kurs, utveckling, lärande och specialpedagogik, den verkar faktiskt väldigt intressant om än väldigt dyster, får väl se hur jag känner när kursen är över :)
 
Började måndagsmorgonen med ett besök på gymmet, kände mig grymt nöjd efteråt :) Och när jag kom hem efter skolan var jag galet nöjd med att slippa gå till gymmet haha
 
Har inte hänt allt för mycket denna måndag, sambon och jag orkade inte laga mat så vi åkte till mobilia och åt på kniv och gaffel, gott och skönt att slippa laga mat, gillar när sambon kommer med sådan förslag :)
 
Annars fortsätter jakten på ett nytt boende, roligt hur folk spekulerar bara för att vi vill flytta till något nytt och större :) Har fått mer än en fråga om det är för att jag är gravid och jag kan meddela er allihop att så INTE är fallet, även om det hade varit väldigt roligt att det var anledningen till att vi behövde större haha
Men sanningen är bara att vi är så trötta på varandra att vi behöver större för att slippa ses så ofta ;) Nej då, skoja bara :)
 
Nej, nu ska jag fortsätta med..... absolut ingenting haha
 


Kommentarer
Jacqueline

Håller tummarna för att du ska få en i västra hamnen.. Åååååhhh

2013-01-22 @ 13:18:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0