Sambos födelsedag!

Idag fyller min älskling år och det firades med ett mysigt besök på en av favvo restaurangerna- bara vi två! Kan inte komma på när vi någonsin har varit ute och ätit på en mysig restaurang själva (då menar jag inte möllan o så) det var väldigt trevligt iaf :)
 
Har jobbat på ett av "mina" ställen, skulle slutat 14 men blev förlängd till 16- urbra! OCH bokad där imorron med :) Har hört mitt namn så många gånger (av samma person) att jag tror jag håller på att bli galen haha
Tur han är så söt den lille mannen ;)
 
Annars börjar saker och ting att gå åt rätt håll, hoppas bara att allt kan gå smidigt och lätt också haha
 
Nej nu tror jag att jag får gå och lägga mig så jag står ut och höra mitt namn ropas 397 gånger i sekunden ;)
 
Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0