Rubrik

Det här med rubriker är inte riktigt min grej märker jag när jag ser vad jag har haft för rubriker tidigre haha
 
Nu har vi kommit hem efter sista middagen med bror och hans tjej, mycket trevligt och väldans gott var det, vi var på Bakfickan, nära där dom har bott och dom ska ju flyga hem idag och ville inte bege sig hur långt som helst.
Så nu vet jag inte när jag får träffa dom igen, sorgligt men så är det, har iaf haft riktigt trevligt under tiden som varit i Sverige, har verkligen passat på och umgås mycket :) Så här mycket har jag inte träffat min familj på jag vet inte när och samtidigt har vi inte träffat sambons familj såhär lite på länge haha
 
Annars har jag inte gjort allt för mycket idag, druckit en massa kaffe med Linda :)
 
Nu sitter jag mätt och lite små seg i soffan och känner mig samtidigt rastlös haha jobbigt att inte bara var antingen eller :)
 
Vi har bestämt oss för att på måndag är det slut med alla onyttigheterna och börja röra på oss, denna julen har varit galen, mycket mat, dricka och väldigt många utekvällar men båda mat och dricka och det är inte det nyttigaste i världen direkt haha
Så nu måste jag verkligen ta tag i det här med att skaffa träningskort annars kommer jag aldrig komma igång ;)
Får bli på ett ställe som ligger här vid oss, så jag inte har några ursäkter till att inte ta mig dit haha
 
Nej målet är... nej jag tror jag håller det för mig själv lite till, ni lär ju märka det så småningom ;)
 
Ha en fortsatt trevlig torsdagskväll på er! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0