opepp

Usch känner mig så opepp på allt just nu! Hinner inte med någonting känns det som, och det är en sjukt jobbig känsla, inte alls nöjd!
Skola, jobb, sälja lägenhet, visningar, hitta ny lägenhet, plugga, umgås med vänner, hinna med hemmet (då det gärna ska se obebott ut vid visningar, vilket är en omöjlighet), träna, mm mm
Och som om det inte var nog med allt som tynger mig så har min magkatarr börjat göra sig hörd igen, F A N ! ! !
Men det som inte dödar härdar ju eller nåt! och vad har jag o gnälla över, min fina vän sitter hemma med en bruten handled och har ont, okej jag ska sluta gnälla NU!
 
Har iallafall varit på gymmet imorse, klarade mer än vad jag trodde, var så seg imorse :)
Så nu är jag uppe 4,21 km kanske inte jättemycket men för att vara mig är det som att springa/gå ett jävla maraton haha
Kör intervaller, har hört att det är bäst, och kanske mest skonsamt mot kroppen som inte har rört sig på detta viset på... ja väääldigt många år :P
 
Nej det är kanske dags att samla ihop mig och göra mig klar för skolan :)
 
Ha en fin dag allihopa! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0