Onsdag!

Det är verkligen riktigt skönt att vara ledig dessa dagarna med, sambon jobbar och är inte fullt så nöjd med det ;)
 
Idag har jag bara varit i stan och gått runder med Renee, gäller att passa på och umgås så mycket som möjligt ;)
Lyckades fynda något litet på rean, urbra! :)
Sen blev det en snabb fika med söta Linda, innan hon skulle rusa vidare till nästa träff :)
 
Annars har det inte hänt så mycket spännande i mitt liv haha
 
Bjuder på lite bilder från nyår :)
 
  
 
Lugnet före stormen ;)   
 
Dennis får hjälp att klä på sig :)    Ett fint foto på min fina bror och hans fina tjej <3
 
 

 
 
Ute och kollar in alla raketer och skålar in det nya året :)
 
Vi ser iaf glada ut så vi måste ha haft det riktigt bra :P
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0