onsdag 9 januari

Alltså jag är nog inte gjord för tidigar morgnar och att jobba ;) Passar mig bättre att vara ledig och ha sovmorgon ;)
 
Har jobbat idag med och har varit helt slut, inte ens kaffe har hjälpt idag så jag var tvungen att vila en stund när jag kom hem, inte friskt haha
 
Har en massa saker jag borde ta itu med men har ingen ork eller lust för det, men antar att jag får göra det ändå, imorgon ska jag visa lägenheten för några människor och jag har inte riktigt koll på vem dom är som kommer, en del har inte ens svarat om dom kommer imorron, tycker det är ganska dålig stil, det minsta man kan göra är iaf att lämna ett besked. Jag svarar alla som har mailat mig ang lägenheten, denna gången har det inte varit fullt så galet som det var sist, tack o lov för det hade jag inte orkat med, tycker det är tillräckligt jobbigt som det är :)
 
Så förhoppningsvis hittar jag rätt människa imorron och kan lägga detta åt sidan (ett tag iaf) :)
 
Annars har det inte hänt så mycket, eftersom jag tydligen inte ens kan hålla mig vaken när jag kommer hem från jobb ;)
 
Igår bjöd jag ut min sambo på restaurang, han fick välja ställe och söt som han är svarade han att han kunde tänka sig Vapiano haha hur gullig får man bli? Jag svarade att det var hans val men det går bra att välja något lite trevligare, så det blev på Texas Longhorn istället och detras mat är helt fantastisk, är helt besatt av lammet, det är så satans gott!! Har ni inte ätit där än? GÖR DET! DIREKT! :)
 
Födelsegrisen <3
 
 
    
Det fantastiska lammet (dålig bild)         Lyxade med lite dessert
 
(var så mätta att vi delade, en himla tur med tanke på hur stor den var)
oreopaj och glass med grädde och chokladsås mmm :) 
 
Nu ska jag titta vidare på scandal och sen hoppa i säng så jag orkar med en till tidig morgon :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0