ojsan!

Tiden bara springer iväg, sitter nu och tar det lite lugnt efter en ganska hektisk eftermiddag :)
Började med att klockan ringde 7 !!!! imorse och jag kom i säng vid 1.30-2.00 inatt, efter att ha fått ett fyllo med mig hem, och då var jag inte ens ute på krogen själv! :) Var på tjejträff i Toarp, där jag även passade barnen innan på kvällen, hämtade flickorna på dagis och jag kan säga att den glädjen och det mottagandet jag fick när jag kom dit- obetalbart! Minstingen kastade sig ner från stolen och rusade ut till hallen och kastade sig om halsen på mig, sötunge! <3
Hon hade tydligen frågat "fröken" ett x antal gånger om när hennes Jessica skulle komma och hämta henne, hjärtat! hur sött får man vara?! Tror "fröken" var gaanska trött på den frågan haha
Samma den stora tjejen hade upprepat flera gånger för "fröken" att jag skulle hämta dom idag och att det skulle bli så roligt! Sikka gullungar, man blir ju helt rörd! <3
 
Så när klockan ringde var det bara till att ta sig upp och fixa sig och ut till Toarp och passa flickorna igen :)
Idag skulle den stora flicka på kalas, så det blev min uppgift att fixa frissan till henne, och som jag nämnt tidigare så är frisöryrket inget för mig haha men hon blev väldigt fin och hon var nöjd så det är ju huvudsaken :) Givetvis ville lillasyster också bli fin i håret, så jag fick fixa till det med haha
Sen målade vi naglarna, dom satt så fint båda två till nagellacket hade torkat, grymt imponerande :)
 
Snabbtur till ica, efter att oförberett skulla ha "gäster" ikväll, kan ju vara lämpligt att ha något att bjuda på haha
sen en sista träff med bror innan hans resa tillbaka till Kina, trevligt, men nu är jag ju inte alls sugen på mat haha
 
o just det, vi var ju på en visning i torsdags, den var fin, absolut men den kändes trång och inte alls som jag hade tänkt mig, så det blir nog till att leta vidare, kanske var tur ändå för det var inflytt redan nästa fredag :) Och vi ska ju hinna sälja också ;)
 
Nej nu ska jag ta o förbereda lite för kvällen :)
 
Ha en toppen lördag på er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0