Nya hyresgäster!

Så då har jag nog hittat mina nya hyresgäster, ett ungt par, som verkade uppriktigt gilla lägenheten, som min nuvarande hyresgäst sa: man vill ha någon som förstår hur bra lägenheten är, den är så fin, det är liksom mer än en lägenhet det är ett hem! (Hon är jätteledsen att hon inte ska bo kvar där och har älskat denna lägenhet lika mycket som jag gjorde när jag för första gången satte min fot där, jag visste direkt: Här ska jg bo, kosta vad det kosta vill sa jag till min kompis som följde med mig, hon försökte säga lite försiktigt att jag kanske ska se mer än hallen och köket INNAN jag bestämmer mig haha. Det behövdes inte kan jag säga, i nästan 3 år bodde jag där och inte en gång ångrade jag mitt beslut att "lura" banken lite ;)

Nu kommer jag få min tredje hyresgäst och då med det tredje året som lägenheten är uthyrd, känns konstigt att andra ska bo i MIN lägenhet även om det börjar gå in att jag ALDRIG kommer att bo där mer :)

 

Dom ska hyra den verkar vara riktigt trevliga, tjejen var så sprudlande att man blev helt glad, killen var lite lugnare men väldigt trevlig han med, tror detta kommer gå bra, nu ska vi bara skriva kontraktet SEN kan man andas ut och känna att det är klart! :)

 

Det jobbiga är att behöva säga nej till alla andra, där var ett annan jättegulligt par som var och tittade och jag skulle gärna vilja ge lägenheten till dom med men jag tror inte det blir så uppskattat av det första paret ;)

 



Kommentarer
Jacqueline

Fy vad skönt att det gick så snabbt för dig att hitta nya hyresgäster :D slipper du oroa dig för det mer :D grattis snäckan :D <3<3

2013-01-12 @ 22:39:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0