1 år sedan!

Idag för ett år sedan hände det som absolut inte fick hända!
Kira´s kamp mot leukemin tog slut och leukemin vann.
Det är en stor sorg och jag lider så med Kiras fina föräldrar och syster som tvingas genomlida detta! Och givetvis resten av familjen som förlorat sitt barnbarn, kusin, systerdotter, brorsdotter.
 
Ingen ska behöva förlora sitt barn! Inget barn ska behöva kämpa så hårt som Kira gjorde, den enda lilla lilla trösten som man får säga till sig själv som ett slags mantra är att Kira slipper lida nu, Kira slipper ha ont- hon kämpade tappert men den förbaskade sjukdomen vann!
 
 
Så alla ni som hittat hit! Gör en insats! Gå in på barncancer sida, sök på denna länken: (kunde inte få den att bli direkt länkad)
 
Vackraste ängeln Kira Nilsson
 
http://www.barncancerfonden.se/Gavor-Bidrag/Egen-insamling/Insamlingar/Vackraste-angeln-Kira-Nilsson---Minnesinsamling/?fb_action_ids=10151251935843528&fb_action_types=og.recommends&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=288381481237582
 
och ge ett bidrag i Kiras minne!
 
 
Fortsätt Kiras kamp mot leukemin och cancer!
 
 
GE ETT BIDRAG!
 
 
<3 DU ÄR SAKNAD FINASTE KIRA <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0