Lördag!

Hade en supermysig kväl igår med min käre vän, som jag inte träffat på alldeles för länge sedan! Hon tipsade om en hemsida som vi skulle kolla upp för att anmäla oss till hyreslägenhet och det är nu gjort, så nu håller vi tummarna att vi iaf får komma på en visning :)
 
Vår lägenhet har nu kommit ut på hemnet, känns så konstigt att se sitt hem på det viset, iofs inte första gången jag gör det men det känns lika konstigt varje gång :)
 
Idag har vi inga direkta planer, tänkte åka ut och kolla vart det är vi har lagt in intresseanmälningar, mest för att ha något o göra haha
 
Ha en härlig lördag på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0