Lördag 5/1 2013

Idag har vi varit lite rediga :) 
 
Tvättat- hur kul är det? Och det blir inte roligare för att man gör det en lördag förmiddag kan jag meddela om det skulle vara någon som undrade ;)
 
Vi har även höjt hyllan ovanför sängen, har bara behövts ett tag, men bättre sent än aldrig ;) Innan vi ens fick upp den på väggen tror jag den stod på golvet lutad mot väggen i 7-8 månader! haha OCH när vi sen äntligen tog tag i det och sate upp den, så tog det ungefär 10 minuter haha så himla frustrerande att man inte tar tag i det direkt istället för att flytta runt eländet :)
Men med den nya sänggaveln behövdes det fixas lite, så nu är det super :)
 
Hann även med en väldigt snabb fika med finaste Linda på mobilia innan hon skulle bege sig vidare på nästa äventyr :)
 
Körde vidare till Emporia men var inte alls på något shoppinghumör så jag shoppa loss på ica istället och körde hem igen haha
 
Nu har sambon och jag ätit och dom visar Mamma Mia på tv, älskar den filmen, en riktig feel good film :)
 
Ha en trevlig lördagskväll på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0