Ledig imorgon!

Jobbat idag! Har varit väldigt mycket gråt och skrik, så man är lite slut i huvudet idag :)
Hände en liten rolig sak på jobb idag, när jag gick upp på ovanvåningen för att prata med hon som är ansvarig för timlistorna, så kom där fram en flicka och undrade var jag varit, svarade att jag varit där nere på en av dom avdelningarna varpå flickan svara:
"Där får inte du vara, du ska vara här!"
haha sötast! Det var en väldigt trevlig och rolig kommentar, kändes riktigt bra att få höra ska jag säga er :)
 
Efter jobb åkte jag hem en snabb runda för att sedan bege mig iväg träffa en väldigt god vän, som jag inte sett på ett tag (hon åker alltid "hem" över jul och stannar där ett par veckor och sedan har vi bara inte hunnit med en dejt) och det var trevligt som det alltid är :)
Har ju hänt en hel del i mitt liv de senaste veckorna ;)
 
Jag o Lotta lärde känna varandra när vi jobbade på Rica Hotell. Eller jag jobbade redan där när Lotta började och hon hade fått reda på att hon skulle gå bredvid och jobba med en tjej som hette Jessica (jag), jag visste ingenting men det blev ju hur bra som helst :) och efter dom dagarna har vi verkligen haft väldigt roligt tilsammans, jobbade som tokar gjorde vi, allt för att jobba tillsammans. Vi städade hotellrummen, och istället för att städa våra egna rum och våningar slog vi ihop våra listor och hade dubbelt upp, ja jäklar vad vi fick stressa men roligt hade vi, samma rutin i varje rum haha
In- på med tv:n (ztv och musik, på full volym) sen städa utav bara tusan, ut och in i nästa rum, såg ut som en bomb smällt på våningarna under tiden vi städade men vi lämnade den alltid väldigt fin, även om det tog några timmar ;) 
Tyvärr gjorde husfrun ALLT för att dela på oss, så hon började lägga våra scheman olika så vi aldrig jobbade samtidigt, väldigt trist.
 
Jaja, en liten historia om hur vi träffades :)
 
 
Är tydligen ledig imorron, så jäkla gutt! Hade tänkt skippa föreläsningen och försöka mig på lite plugg hemifrån, men sen var det några som upplyste om att föreläsningen blivit inställd på grund av skada, inte det trevligaste anledningen men väldigt skönt när ens beslut att hoppa över helt plötsligt blev väldigt bra :)
 
Så imorron gäller det att ha karaktär och det är ju inte diekt min starkaste sida men skam den som ger sig :)
 
Nu visning är inbokad på vår lägenhet, så det ska bli intressant och se hur det går denna gången, håll tummarna!
 
Ha det så bra med er! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0