L'Angelo

Ikväll gick sambon och jag till Möllan och intog vår middag där, galet bra beslut kände jag ;)
 
Jag menar vem säger nej till detta:
 
Eller detta?:
 
 
Ja inte gjorde jag det iaf :P
 
Har idag, betalt in min anmälan till MALMÖ MILEN i juni och behövde bli lite uppmuntrad ;)
 
Förresten lägenheten vi var och kollade på innan, sååå jävla fiiiiin! Har verkligen försökt tänka allt negativt jag bara kan komma på men nej, jag vill fortfarande ha den! Så imorgon är det jag som ringer och säger att vi fortfarande är med och slåss om lägenheten! :)
Satt och pratade fram och tillbaka på möllan om hur vi ska göra, ska vi säga ja? ska vi säga nej? klarar vi det? är den för stor? är den för dyr? och svaret är: JA den är för dyr, JA den är för stor men JÖSSES som vi hade trivts där :) Tror inte vi har någon vidare chans på den men man får väl drömma, vi kom iaf med bland dom 4 uttagna så helt körda är vi ju inte :P
 
Tydligen visas det fotboll på TV:n nu, vad händer där liksom? Nja det här får vi nog styra upp ;)
 
Imorgon vankas det jobb på ett av mina ställen och denna gången på "rätt" avdelning ;) Ska bli kul att få träffa dom små galningarna igen :)
 
Ha en fortsatt bra onsdagkväll :)


Kommentarer
jacqueline

åååhhh jag hoppas verkligen ni får den .. så kul då kan vi gå hem till dig på rasterna ;D

2013-01-30 @ 23:50:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0