Lägenhetsvisning!

Fick ett samtal när jag satt på föreläsningen idag, från en fastighetsförmedling, om vi ville komma på en lägenhetsvisning idag klockan 15, så klart vi ville!
Urfin och GIGANTISK alltså verkligen GIGANTISK, så det är nog bara att drömma vidare :) Fjärde våningen UTAN hiss, pust
Tänkte att jag skulle hitta allt negativt om lägenheten så jag inte vill ha den längre men det var typ det enda jag kom på, attans!
 
Men som sagt, tror det var för bra för att vara sant så vi fortsätter leta vidare och hoppas hitta något annat, har ju trots allt inte sålt vår lägenhet ännu :)
 
vill ha! vil ha! vil ha! vill ha! vill ha!
 
varför är man inte rik? tusan också!
 
 


Kommentarer
Jacqueline

Tackade ni nej? Precis det kommer fler :-)

2013-01-30 @ 19:53:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0