Kontrakt skrivning!

Idag är det äntligen dags att skriva nytt kontrakt på min lägenhet med två nya hyresgäster, känns bra. Lite synd dock att min förra inte ska vara kvar, trots senaste månadernas klydd har hon varit super, inga problem och anpassat sig och inte klagat över små grejor :)
Hoppas att dessa är lika lätta att ha o göra med :)
 
Annars har jag fixat en massa i lägenheten, sånt som man ALDRIG gör annars, eller iaf inte jag ;)
Jag har råskurat spisen och ugnen, ingen vacker syn men nu är den glänsande fin :)
Röjt i skafferiet och slängt en massa, det brukar jag iofs göra med jämna mellanrum, får panik på när sånt är räligt haha
Fredrik brukar sucka och tycka att jag är knäpp när jag får mina ryck, jag börjar liksom inte städa lite smått utan jag GROVSANERAR allt haha arbetsskada antar jag, men det är så skönt när man vet att allt är rent och fint :)
Ska bara få ett sånt ryck i badrummet också ;)
 
Nej det är väl dags att hoppa ur dessa myskläder som jag lunkat runt i idag med :)
 
Ha en bra måndag på er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0