Kommentarer!

Jag tycker det är dåligt med kommentarer från er! Har en väldigt trogen läsare som ständigt lämnar kommentarer- DET gillas! Ja, Jacqueline det är du :)
Sen har jag Linda som lämnar då och då men ni andra, var är era kommentarer? Jag vill gärna ha en kommentar då och då och få veta vad ni tycker om det som skrivs :)
Jag får upp statestik på hur många som är här inne varje dag, så det går inte att gömma er ;)
 
Iallafall, vi har ju blivit erbjudna att komma på visning på torsdag och jag är urlycklig MEN nu börjar jag undra, är lägenheten verkligen rätt för oss? Är den tillräckligt stor? Vill vi verkligen inte hellre ha en helt nybyggd? haha aldrig är man nöjd ;)
 
Det sämsta med denna lägenheten är att det är inflyttning redan den 1 februari! Så hoppas vi kan fördröja det till den 1 mars, så vi har en rimlig chans till att hinna hitta någon som är intresserad av vår lägenhet, även om det också känns väldigt snävt med tiden :)
Och börja packa haha
Vi satt och prata innan och sambon försökte inbilla mig (eller sig själv) att vi inte har så mycket saker, "vi har ju bara saker i sänggavel och i tv-bänken sen är det inte så mycket" ja sen har vi KÖKET! Klädkammaren, garderoben, sekretären, bokhyllorna, cd-ställs skåpet- Nej men vi har INTE så mycket saker haha
Gillar hans tanke dock :)
 
Usch vad jag svamlar, tror det är dags att sluta :)
 
Imorgon vankas det jobb igen :)


Kommentarer
Jacqueline

Ja! Tur du har mig ;-p men du, ni tar väl lgh endå ? Trots tidig inflytt menar jag?

2013-01-24 @ 08:40:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0