Kalas!

Igår var vi på kalas i Toarp hos sötaste 3-åringen (hon blir tre om ett par dagar) och hennes familj.
 
Hon blev glad för sin present, verkade som det iaf. Älskar kjolar. Sen verkade hon gilla tröjan också som hade skelett (döskalle) precis som jag hade på min klänning :) sötnöten!
Hon tog tröjan och gick omkring med den så jag antar att det var ett teckan på att hon gillade den :)
 
 
 
Hon hade sagt till sin mamma, när dom satt och dekorerade kakor med silverkulor att det är sånt man har på tungan, Denise: ja när man äter den har man ju den på sin tunga.
E: Nej den sitter på tungan.
D: vad menar du då?
E: Så som den gör på Jessica.
haha sötaste!
 
Det var väldigt trevligt och väldigt god mat. Vi åt tacos. Det blev vi även bjudna på i fredags :) Så vi får kanske ta och äta tacos idag med så vi inte ändrar vår helgmeny ;)
 
 
Ha en trevlig söndag på er!
 


Kommentarer
Jacqueline

som ja har gråtit idag... Såg sista avsnittet av säsong 8 av greys... jag kan inte fatta det :'( Är helt förstörd!!!! :(

Svar: oj, jag kommer inte riktigt ihåg vilket det är, vågar inte riktigt skriva o gissa heller om det är längre fram ;)
Jessi

2013-01-13 @ 14:28:03
Jacqueline

lexi ocj sloan :'(

Svar: aa då vet jag! sorgligt! :( men bra! :)
Jessi

2013-01-13 @ 18:34:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0