Ikea!

Idag började jag med ett besök på ikea med finaste Viggo och hans mamma som kom och hämtade mig redan klockan 10 imorse, gäller o hinna med alla gångarna på ikea ;)
Blev väldigt sparsamt shoppat :P Ville jättejättejätte gärna köpa "våra" skoskåp som jag spanat på i evigheter känns det som men insåg att min ekonomi INTE ville köpa dom just idag ;)
Så jag köpte ett nytt diskställ haha
Nej men på nyårsafton när vi hade som mest med disk, valde vårt förra att börja läcka OCH det känns ju inte helt  okej, så det fick bli ett nytt, som vi behövt länge men det är så fruktansvärt tråkigt att lägga pengar på :/
 
Sprang på en annan kär vän på ikea tillsammans med hennes underbara dotter som satt helt tyst och fint i sin vagn och tittade sig omkring, snackade lite skit och insåg hur fort tiden verkligen går, dags för henne att börja jobba på måndag efter att ha varit mammaledig ett bra tag :)
 
Fick ett mega ryck när jag kom hem och började städa, sambon "råkade" komma hem och sattes genast i arbete, tror han ångrade sig bittert att han kom hem haha
 
Så nu är är rent och fint hemma :)
 
Ikväll ska vi hem till svärmor på middag, har inte hunnit dit någonting under julen så det är på tiden att vi åker dit och är lite sociala :)
 
Ha en trevlig fredagskväll allihop :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0