Hemmakväll!

Har haft en riktigt skön lördag, inget planerat utan gjort vad vi kännt för :)
 
Svärmor kom förbi en snabb runda i förmiddags sen åkte vi och kollade lite var de olika lägenheterna låg som vi verkligen vill ha, urkul, nu är man ännu mer taggad på att flytta :)
 
Åkte inom svägerskan och hängde där typ hela dagen, snackade skit och skrattade åt vår lilla kupp jag och sambon gjorde igår :)
Vi anmälde Cilla till Malmö Milen den 15 juni haha
Ska jag dö, ska ta mig tusan någon följa med i det fallet ;)
Japp det är rätt, ni har inte läst fel! Jag, Jessica, ska alltså springa Malmö Milen den 15 juni och ingen, tro mig INGEN förstår hur det ska kunna gå vägen! Men min käre vän (kanske inte så kär längre) anmälde mig igår kväll, vet inte riktigt var det gick fel men någonstans har det gått riktigt fel! Så alla som vill vara med: Häng på! Om inget annat lär ni få ett gott skratt när ni ser mig försöka klara av det :P
 
Åkte hem till en fin vän, som jag kände kanske behövde få snacka lite skit medan hon gjorde sig i ordning för att bli ännu finare, och gå på galaj, då hon ville att jag skulle hjälpa till att locka hennes hår i nacken tror jag att vi en gång för alla kan konstatera att det är en himla tur att JAG inte valt frisöryrket, för det var inte min grej ;) Men snacka skit, det var jag bra på Och att köra bil, det kunde jag också haha
Så jag körde henne till festen och körde sen hem till sambon och vår hemmakväll :)
 
Nu sitter vi och kolla på p3 guld som ett annat "panschis" par ;)
 
Ha en härlig lördagkväll!


Kommentarer
Jacqueline

haha okej då ska jag inte be dig locka mitt hår om jag nu skulle behöva det någongång,.. typ på Fridas examensdag haha.. vi ses i morgon snäckan <3

2013-01-20 @ 13:13:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0