HELG!

Då var det fredag igen, urskönt!
 
Denna dagen har gått så himla fort, fattar det inte, men jag klagar inte :)
Var ute en runda efter lunch med barnen och hade det hur kul som helst :)
 
 
Vi åkte pulka! Tror vi var ute i 1,5 timme men det kändes verkligen bara som vi varit ute i en halvtimme :)
 
Man blir som ett barn på nytt! Det var nog tur att jag hade två kollegor med mig ut som styrde upp allt annat runt omkring haha
 
Just nu sitter jag och slöar i soffan, sambon vilar. Ikväll kommer min kära vän hit <3
Vi ska äta lite gott, dricka en massa vin och snack galet mycket strunt, ska bli superkul! var så länge sedan vi sågs känner jag, förstår inte var tiden tar vägen! :)
 
Så det är nog bäst jag vilar en liten stund jag med ;)
 
Ha en underbar fredag på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0