fryyyser!

Jösses så kallt det är ute!
Lyckades få med mig sambon, eller det var kanske inte så svårt direkt, till Vapiano på lite go' middag :)
Var evigheter sedan vi var där ;) nja det var kanske en lögn men det var ett tag sedan iaf :)
Jag gjorde något stor artat: Testade en ny rätt där ;) Okej det var kanske inte helt o hållet min förtjänst, var nog mer att det jag ville ha var slut men ändå :)
Testade scampi och det var galet gott, så nästa gång kommer det vara svårt att bestämma vad jag ska välja :)
 
mmmm :)
 
hade tänkt lägga upp fler bilder men jag tror att datan fryser lika mycket som jag och valt att lägga ner ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0