Fredag igen!

Då var det snart helg igen! :) Ännu en gång som man verkligen ser framemot att klockan ska slå 15.00 haha
Dessa dagarna på denna avdelning tar verkligen på ens krafter och kanske det lite har o göra med hur mycket extra jobb man haft hemma men ändå :)
 
"Hittade" två nya "favoriter" idag på jobb, ursöta killar som typ inte sa någonting (pratar inte så mycket svenska än) men sökte hela tiden kontakt och min närvaro, satt och lekte en hel del med dessa godingar :) När dom blev hämtade och skulle gå hem, kom dom in i det rummet där jag var och sa hejdå! Hur söta?! :)
 
Fick ett sms från min söta vän som tydligen blivit av med min adress hit haha
Här står ju så ofta en massa nyheter och viktigheter ;) Men kul att hon vill gå in o läsa då o då :)
Så välkommen tillbaka önskar jag dig! <3
 
Lyckades sälja våra gamla sängbord, så nu har vi 4 saker mindre att flytta den dagen det blir av haha
 
Ha en mysig kväll!
 


Kommentarer
Jacqueline

va kul :D idag skrev jag in mig på vikariebanken på husie :D var bara tvungen att ansöka om brottsregister sen är det klart :D du får berätta lite om hur det går till och såhär :P är ju ny ;/

Svar: oh vad roligt! Grattis! Så klart jag gör, det är hur lätt som helst men vi kan ha en liten kurs du och jag :)
Jessi

2013-01-17 @ 22:18:40
Linda

Jag måste ju hålla koll på dig ;) <3

2013-01-18 @ 08:34:47
URL: http://Www.ladylikestorock.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0