Döskalle!

Jag vet inte vad som hänt men jag verkar ha blivit beroende av döskallar haha
 
Idag när jag satt på Hansa med Linda såg vi en tjej som hade en så sjuuukt snygg topp, en enkel grå topp framifrån och i ryggen lite transparant svart med en döskalle, sjukt snygg men jag kan inte hitta vart man köper den någonstans! jag blir galen!! Eller det kanske är lika bra egentligen då min ekonomi har sagt att det är köpstopp ;)
 
Det var som i somras när jag såg en tjej på lilla torg i ett par galet läckra flip-flop, jag letade överallt utan att hitta dom, hade ju ingen aning om vart hon köpt dom och det är inte så lätt att söka på nätet utan märke eller så, men jag gav mig inte jag letade och letade och när jag nästan hade gett upp hittade jag dom!
Och var ju bara tvungen att beställa dom! Trots att det var på tok för dyrt för ett par flip-flop men jag ångrar mig inte! :)
 
Hur snygga är dom?! :)
 
Eller denna godingen som jag såå gärna vill ha men där säger ekonomin stopp :)
Varför är jag inte rik? :P
 
jaja jag får väl titta på bilderna och drömma vidare :)
 
Har ju trotsallt en heldel döskalle-tröjor :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0