1 januari 2013

Så ja då var det årets första dag, och den har varit riktigt bra!
 
Vaknade urtidigt (eller iaf om man tänker på att vi gick o lade oss 7.30) av att Linda lämnade lägenheten, så det var bara till att pallra sig ur sängen och göra lite nytta, hade en hel del att ta itu med ;)
 
  
 
hade som sagt en del att ta itu med, tror jag har diskat i fem omgångar och då var där ändå lite kvar! Vid sådana här tillfälle hade man verkligen velat ha en diskmaskin!
Sambon masade sig ur sängen vid tre på dagen, lagom till jag skulle börja göra mig klar för att bege mig till lilla torg och lite kvalitetstid med bror, Renee och Fredde O Denise med deras härliga ungar, sjukt god mat. Det blev cola för hela slanten idag, ingen var sugen på någonting annat haha
 
En fantastiskt god hamburgare, precis vad denna kroppen behövde idag ;)
 
Underbar efterrätt, en mini strawberry parfait, de andra två var Johans och Renees :)
 
Kvällen avslutades med en liten promenad runt lilla torg för att smälta maten :)
 
Nu ska jag bara slappa i soffan och njuta av att jag är ledig veckan ut :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0