trött o mätt!

Hemma efter ett trevligt kalas, men jösses vad mätt jag är!
Det bjöds på pannkakor mmmm med massa gott, glass, grädde, socker, sylt ja ni fattar själva, endast onyttigt ;)
Och när man trodde att det var över kom kakorna in haha och slutligen godis, tror jag spriver av sockerchock ;)
 
Har precis blivit inringd för jobb imorgon, känns ändå bra, då räddar denna månaden sig, har inte kunnat jobba så mycket i februari så det känns ändå bra att få ytterligare en dag, även fast det "förstör" mitt tränings schema
:( ogillar! Nu måste jag ta tjuren vid horn eller vad det heter och komma iväg EFTER jobb, verkligen inte min grej, hatar när det är mycket folk på gymmet och jag vet att jag kommer vara helt slut efter en dag på jobb, men, jag MÅSTE verkligen ta mig dit, så håll tummarna att jag vinner över alla mina hjärnspöken ;)
 
men nu ska jag dö av matkoman i soffan och bara ta det lugnt :)
 
Hoppas ni haft en skön söndag ni med!


Kommentarer
Linda

Jag har en skitbra lösning!! Skippa gymmet imorgon och ta en lång powerwalk med mig istället när du slutat!! Bra va!? :)

2013-02-24 @ 20:49:30
URL: http://Www.ladylikestorock.se
Jacqueline

Varförsiktig så du inte stressar. Du behöver inte träna när du jobbar, kroppen mår bra av att vila lite och du är ju så duktig annas. Passa på o vila . Tänk på magkatarren <3 vi ses imorgon

2013-02-25 @ 11:02:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0