Torsdag!Torsdag!

Idag har jag äntligen varit och fixat håret, så himla skönt. Trodde det var länge sedan jag var där sist, med tanke på utväxten och de slitna topparna, men vi kom fram till att jag var där i januari senast och då det är ju faktiskt inte alls länge sedan, inte med mina mått mätna iaf ;) Brukar vara galet seg på att ta tag i det här med att boka tid, och då är det ändå "bara" min svägerska jag ska ringa, som vi för övrigt träffar mer eller mindre en gång i veckan ;)
Jaja nu är jag iaf fin i håret igen :) Var lite inne på att klippa det kort ett tag, men sen såg jag hur långt det blivit och kände att det var dumt att klippa av det ;)
 
Har även varit på gymmet idag. *klapp på axeln* Känns så himla bra att ha kommit igång, hoppas bara inte detta tar slut snart som det brukar göra ;)
 
Sen hann jag med en mysig fika/lunch i stan med en kär gammal vän, alltid lika trevligt! :)
 
Igårkväll åkte jag hem till Linda och hängde i hennes soffa :) ja efter att jag diskat undan måndagens rester ;) Linda har fortfarande handen i gips och klarar inte riktigt av det själv, så då är det bara till le o se glad ut och hjälpa henne med man kan :)
Vi tog en liten promenad och gick o handlade mat till oss, lyxade och köpte fläskfilé- urgott :)
Denna veckan har jag verkligen lyxat med maten, tacos i måndags hos Linda, Gomiddag i tisdags hos Emma o Lukas, Gomiddag igår med Linda och idag köpte jag o sambon thaimat  och imorron ska vi hem till sambons syster och äta där :)
Jaja det är ju trotsallt sportlov ;)
 
Shoppade två långkjolar på HM idag- GRATIS! gillar när man har rabattcheckar ;) 
(ja, jag vet att jag betalt dyrt för att få dessa) Men just nu känns det enbart som tjäning OCH det gillas! :)
 
Nej nu ska jag sluta flumma runt, ha en fortsatt skön torsdag på er! 


Kommentarer
Linda

Och Linda är evigt tacksam för att du hjälper henne och alltid finns där <3

Svar: Det är så lite så hjärtat <3Glad att ha dig i mitt liv med <3
Jessi

2013-02-22 @ 13:58:07
URL: http://Www.ladylikestorock.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0