tisdag!

Då var det dags för skola igen efter sportlovet :)
Läste schemat för nästa kurs, jösses! Kommer vara ett helt annat tempo än vad vi har haft under denna kursen, tyvärr. Eftersom vi flyttar då hade det varit skönt med lite lugna dagar men men de får ju gå ändå :) Hoppas bara den är bra :)
Men först ska den sista delexaminationen avklaras och den ska lämnas in på fredag så håll tummarna att den också blir godkänd!
Idag ska vi gå igenom lite inför den tentan så det kan vara bra, nackdelen är att vi går ändå till 17 suck.
 
Gymmet avklarades imorse, inte alls sugen på att bege mig dit idag kan jag meddela! MEn dit kom jag, gjorde lite mer på maskinerna idag, det går framåt :)
Men jag tycker inte jag märker någonting alls på kroppen och det är rätt knäckande jag kan meddela, inte ett endaste dugg har jag märkt :(
Man kan ju tycka när man har så pass med övervikt borde ju de första kilona bara rasa av en haha
 
Ska snart och lämna tillbaka bilen, snyft, det är så skönt att ha bil, när man ska handla eller åka någonstans men snart är det cykelväder igen så då är det bara att trampa och se glad ut :)
 
Ha en skön tisdag på er!


Kommentarer
Lady

Hoppas det blir en bra dag i skolan trots allt :) Jag är så stolt över dig att du kämpar vidare med träningen, resultat kommer! Och jag kom på nu att vi glömde måttbandet igår ändå.. Attans! Men testa med snöre och tumstock sålänge! :D Ha en fin dag vännen <3

Svar: Tack fina du <3haha ja jag vet, men jag hade så galet ont i ögonen då så jag ville bara hem, men jag ska försöka leta upp det jag hade innan :)
Tack! Hoppas du haft en bra dag med och vilat dig! <3
Jessi

2013-02-26 @ 11:28:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0