Sportlov!

Kommer hem från gymmet och är galet hungrig och tänker att jag ska göra mig en riktigt god frukost med kokt ägg och lite annat, men NEJ då har vi ingen ström i köket, hallen eller klädkammaren, har det dock i sovrummet och vardagsrummet, märkligt. Ingen säkring som gått iheller, kan tycka att det är ganska vettigt om strömen kommer tillbaka innan kylen blir allt för varm :/
 
Planen är att fortsätta plugga, men känner mig så sjukt opepp på det och har huvudvärk utan dess like, måtte den försvinna typ NU :)
Förstår inte, tycker jag har huvudvärk mer eller mindre varje dag nu mera, det gillas inte! 
 
Igår blev jag hembjuden till fina Linda, med dresscode: Myskläder, I LIKE! :)
En supermysig och trevlig kväll med god mat. EN kanon måndag med andra ord :)
 
Ikväll är vi hembjudna till en av mina bästa vänner, ska bli kul att få se deras nya lägenhet! Vi var även uppsatta på lägenheter i samma hus, tänk vad lustigt det hade varit om vi hade bott i samma hus :)
Och vår lägenhet som vi ska flytta till var dom och kollade på innan :)
 
Sambon kom hem en runda nu och fixade strömen :) Tur jag har en sån redig man ;)
 
Gillar att det tar sån tid för mig innan jag blir klar med mitt inlägg ha


Kommentarer
jacqueline

äääääntligen går det att kommentera? Försökt flera ggr idag men rutan för kommentarer kom in upp.. Men nu så :D fy vad mumsigt med muffins, de är du värd efter all den träning du gör :) GO GIRL :D nice att du kommit igång med ex2an också, själv är jag typ klar har handlingsplanen kvar, men väntar med den till den 26 eftersom hon ska ha genomgång.. skönt och bara få vara ledig nu :D <3<3

Svar: Tack du är för söt :)Ja men då är vi på ungefär samma nivå :) Har lite mer kvar att skriva men.. :)
Jessi

2013-02-19 @ 13:42:25
Linda

Mysigt att ha er här!! :)

2013-02-21 @ 00:30:52
URL: http://Www.ladylikestorock.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0