SOOOL!!!

Oj så härligt det är när vi får lite sol :) Jag hade turen att vara vikarie för en kollega som skulle ha utevilan vilket betydde att jag stod rakt i solen och helt vindstilla, underbart! Fick till och med ta av mig min jacka, ett väldigt angenämt problem haha
 
Idag var alla ordinarie på planering så vi var vikarier och personal från de övriga avdelningar, med andra ord kaos haha
Det var nog jag som hade mest koll på våra barn, ingen press alls ;)
Min ena kollega som jobbar på ovanvåningen med de stora barnen klarade knappt en timme innan hon gav upp och skickade ner en annan kollega haha
 
Råkade gå in på vår sida på skolan och läsa om nästa kurs som börjar på måndag- det skulle jag INTE ha gjort! Usch, ser inte alls fram emot den! Och det är ingen rolig känsla! Men förhoppningsvis är det inte fullt så illa som det verkar, får väl helt enkelt vänta o se vad dom säger på måndag :)
Håller tummarna att jag får behålla mina goa grupp-kompisar! :)
 
Hoppas ni haft en skön onsdag!
 
 
O förresten, idag var jag riktigt redig o tog äntligen tag i det här med att maila ordförande mitt nya hyreskontrakt, tog mig bara 2 månader haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0