Slut!

sitter helt färdig i soffan och tittar på Ullared, alltså det programmet är galet och människorna som är med, jösses säger jag bara, men ändå sitter jag här o tittar på det haha
 
Efter jobb idag åkte jag och hämtade upp min kära vän, Linda, så körde vi ut till Ribban och gick en promenad/power walk, så himla skönt! Det var en himla tur att det redan var bokat för annars hade soffan hägrat direkt efter jobb haha men det blev ändå en promenade på en timme, lite mer, så det får man vara nöjd med PLUS att vi hann med att skvallra om de senaste dagarnas händelser :)
 
Imorgon är det dags för ett besök på gymmet igen, jag har gett mig tusan på att ta tag i denna övervikt nu en gång för alla, inte alls nöjd med mig själv, så om jag slarvar får ni skälla på mig :)
 
Hoppas ni haft en skön måndag!
 


Kommentarer
Jacqueline

Man måste ju bara älska Ola konny och Morgan hahaaa vi ses snart <3

2013-02-26 @ 08:09:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0