slappar!

Ligger i soffan och bara slappar, riktigt skönt att göra det även när man INTE är bakis :) Händer inte fullt lika ofta haha
 
Har sålt en trådback, det är nog det mest ansträngande som skett idag haha
Hoppas på sälja ännu en lite senare, usch ska jag anstränga mig så mycket idag?
 
Har nu lagt in vårt köksbord på blocket, hoppas det rasslar till och det blir sålt lagom till slutet av mars ;)
 
Annars har vi bestämt att inte sälja av för mycket förrän vi kommit på plats och ser vad vi behöver och vad vi inte behöver, jag är sugen på att byta ut mer eller mindre ALLT men jag får väl bärga mig :)
 
Planerna för ikväll är att ev träffa sambons syster och hennes sambo mer avancerat än så blir det inte denna lördag, vad är era planer?
 
Ha en skön lördag!


Kommentarer
jacqueline

ha en trevlig helg då vännen :) har du kommit igång med ex2an förresten?

2013-02-16 @ 15:20:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0