skoldags!

Ja då var det dags att åka till skolan idag, känns som det var urlänge sedan vi var där men det var ju faktiskt förra veckan haha
Börjar 13.15 idag, riktigt skön tid men samtidigt riktigt tråkig tid haha, skönt för man kan få lov att ta det lite lugnt innan men tråkigt eftersom man då är i skolan ändå till 16 och det hade ju faktiskt varit skönare att börja tidigare och få lov att sluta tidigare med :) jaja, jag ska inte klaga, har hunnit med gymmet OCH ätit en bra (nyttig?) frukost, kan knappt komma ihåg när jag åt en ordentlig frukost senast (en vardag) :)
 
Börjar kännas i kroppen att jag kommit igång med träningen, skönt. Nu väntar jag bara på mina resultat som aldrig kommer ;)
(jag vet att det tar tid innan man ser något men jag vill ha resultaten DIREKT) :)
 
Just det, mitt arbete har jag fortfarande inte börjat på, lite små ångest där!
Kan inte bestämma mig för vad jag ska skriva! PANIK!!!!
Hoppas det ger sig lite mer idag i skolan :)
 
Så nu ska jag fortsätta njuta av min lugna fm och inbilla mig att jag är ledig ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0