Seeeg!

Oj vad man är seg idag, blev visst lite hårt igår :)
Spontan utgång när den är som bäst :)

Sambons bror med respektive och ett par kompisar till dom kom förbi oss igårkväll och sedan åkte vi till paddys, mycket trevligt, galet mycket folk, har aldrig varit med om att behöva stå i kö för att komma in på paddys förut- tur sällskapet kände vakten så vi kom före i kön :)
Lite senare dök fler goa vänner upp- helt enkelt en kanon kväll :)

Som vanligt har man aldrig vett nog att gå hem när stället stänger utan får då för oss att åka till KB! Där vi också hade turen att gå före i kön :) gillar sånt :)

Sen gick vi hem till oss, tack o lov valde jag vatten då, för vi kom inte i säng förrän 7.30 imorse!!! Och jag vaknade 11, varför kan jag inte sova ut?!
Så nu ligger jag o Linda i vars en sida i soffan och tittar på tv/vilar :) sambon har fortfarande inte pallrat sig ur sängen än, gissar att han inte mår så bra idag ;)

Nu ska jag återgå till mitt slö tittande på/vilande, ett tungt jobb men någon måste ta det ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0