Plugg!

Idag har jag planerat att plugga OCH jag har faktiskt gjort det med! *Klapp på axeln*
Tog läraren på orden när hon tyckte att vi frågade för lite och inte använde oss av henne, så nu har jag mailat henne det jag gjort hittills så hoppas vi att det ser bra ut :)
Där är en hel del kvar, men jag har ett tag till på mig så nu ska jag ta en välförtjänt paus och äta lite lunch.
 
Helt galet att det SNÖAR igen, trodde vi skulle bli av med detta nu men icke! Inte helt nöjd med detta :/
 
Nej åter till att vara redig ;)
 
Ses kanske senare :)
 
Ha en skön måndag på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0