oj oj

 
Idag hade vi vår delexamination 1 och det gick bra, gillar sådana här delexaminationer, sitta och diskutera i gruppen och sen lämna in en kort text, det är lite mer min grej :)
Iaf så klarade alla sig, så ettan är klar, nu är det full fokus på delexamination 2 som gäller :)
Det jobbiga är bara att ha karaktär och säga nej till allt annat som händer, men det får ju gå :)
 
Fick ett trevligt brev med posten idag,
 
 
 från HM, jag är tydligen en väldigt bra och trogen kund :P
 
 
jag tror att jag har shoppat liiite för mycket där förra året ;)
För så här mycket har jag ALDRIG fått i bonus från HM tidigare haha
Trodde först det var något fel när jag öppnade brevet, men det verkar rätt :)
 
 
Men nu kan jag ju fortsätta shoppa loss ;)
 
Hoppas ni haft en bra dag!
 


Kommentarer
jacqueline

oj dåå! som mest har jag fått 150... din shoppaholic ;)

2013-02-15 @ 11:43:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0